Severity

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Pon, 25 Sie 2003, 23:57:40 CEST

On Mon, 25 Aug 2003, Mariusz Mazur wrote:
> Hmmmmmmmm. Brzmi interesująco. I to bardzo. Bo zamiast gapić się na
> ilość kropek w Release wystarczyłoby odpowiednio ustawić poldka. Coście
> wtedy wymyślili?

Dżizas -  to było ze 2 lata temu :)

Chodziło o to, żeby dołożyć pole severity, które miałoby zdefiniowane w
kodzie kilka wartości liczbowych, np. 1-9 i odpowiadające im opisy
tekstowe jako już tylko tłumaczenia.
Teraz w specu definiowałoby się, że od jakiejśtam wesji severity jest
jakieśtam, np:
%severity	>= 1:1.64	3
3 to byłoby powiedzmy remote security

Coś takiego było kombinowane.

Problemem było tutaj tylko to, że takich linijek by tylko przybywało i
szybko byłoby ich znacznie więcej niż reszty rzeczy, co byłoby problemem,
ale nie wiem czy jest jakakolwiek inna metoda. Wymagałoby to okresowej
ręcznej "kompresji".

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...