perl-Locale-gettext.spec (HEAD)

Paweł Czapski czapa w czapa.one.pl
Wto, 26 Sie 2003, 00:56:08 CEST

Dnia Monday 25 of August 2003 19:06, Radoslaw Zielinski popełnił wiadomość:

>   $ perl -le 'map print, @INC'
>   /usr/local/lib/perl5/5.8.0/athlon-pld-linux-thread-multi
>   /usr/local/share/perl5
>   /usr/lib/perl5/vendor_perl/5.8.0/athlon-pld-linux-thread-multi
>   /usr/share/perl5/vendor_perl
>   /usr/lib/perl5/5.8.0/athlon-pld-linux-thread-multi
>   /usr/share/perl5/5.8.0
>   .
> A moduły z pakietów innych, niż budowane z perl.spec, mają prawo
> znajdować się *wyłącznie* w katalogach "vendor".

Z tym jest OK, tzn. szuka w takich katalogach jak podales.
Problem jednak jest innej natury. Paczka perl-Locale-gettext na _kazdym_
katalogu ma nalozone prawa 0700, dlatego przy kompilacji help2men nie
wykrywal tych plikow. Pytanie dlaczego tak sie stalo? Przed chwila pobralem
od nowa zrodla, speca etc. perl-Locale-gettext i przebudowalem - dalej to
samo.

$ rpm -q rpm
rpm-4.3-0.20030610.20.10
--