perl-Locale-gettext.spec (HEAD)

Radoslaw Zielinski radek w karnet.pl
Wto, 26 Sie 2003, 14:16:58 CEST

Paweł Czapski <czapa w czapa.one.pl> [26-08-2003 00:56]:
> Dnia Monday 25 of August 2003 19:06, Radoslaw Zielinski popełnił wiadomość:
[...katalogi...]
> Z tym jest OK, tzn. szuka w takich katalogach jak podales.
> Problem jednak jest innej natury. Paczka perl-Locale-gettext na _kazdym_
> katalogu ma nalozone prawa 0700, dlatego przy kompilacji help2men nie
> wykrywal tych plikow. Pytanie dlaczego tak sie stalo? Przed chwila pobralem
> od nowa zrodla, speca etc. perl-Locale-gettext i przebudowalem - dalej to
> samo.

Paczka p-L-g zawiera tylko dwa katalogi, z czego jeden istotny:
%{perl_vendorlib}/auto/Locale/gettext/.  W specu jest odpowiedni
%defattr, więc jeśli ten katalog dostaje 0700, to coś u Ciebie jest
mocno nie tak (ale coś mi się nie chce w to wierzyć).

Jeśli chodzi Ci o katalogi ,,po drodze'' -- tu mogę tylko zgadywać; nie
instalowałeś czasem perla z umask 077?  Uaktualnij perl-base do release
0.5x lub 1 i popraw prawa do katalogów tak, żeby pasowały do wyniku `rpm
-qlv perl-base`.

--
Radosław Zieliński <radek w karnet.pl>
[ GPG key: http://radek.karnet.pl/ ]