Severity

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Wto, 26 Sie 2003, 10:28:03 CEST

On Tue, 26 Aug 2003, Mariusz Mazur wrote:
> [...]

Są 2 możliwości oznaczania
- upgradujemy *do* wersji jakiejśtam, czyli mamy oznaczenie:
  %severity 7 >= 1.2.15
  WAda to mało jasny zapis i chyba mało sensowne (?)
  Zaleta - chyba łatwiej utrzymywać trochę.
- upgrade z wersji - tak jak malekith napisał (mniej więcej)

> No właśnie robienie listy severity na wzór changeloga to był jedyny sposób
> jaki mi przyszedł do głowy odnośnie działania tego,

Oczywiście

> ale imho mała szansa, że ludzie będą to robić.

Wydaje mi się, że będą. Dokładnie tak samo jak przy twoich kropeczkach :)

> Jeszcze gdyby ten severitowy changelog się robił automagicznie, to ok,
> ale ręczne utrzymywanie go - coś mi się nie wydaje.

A jak sobie wyobrażasz automat?

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...