kernel.spec, kernel-mosix.spec

Michal Moskal malekith w pld-linux.org
Śro, 27 Sie 2003, 20:32:14 CEST

On Wed, Aug 27, 2003 at 08:13:47PM +0200, Łukasz Jernaś wrote:
> A może by tak jakąś automagię po stronie ./buildera albo builderów coby
> trzymały w SOURCES pliki z distfiles w postaci powiedzmy
> %{name}_%{Sourcex-md5}? Między innymi chyba po to są te sumy by mogły
> być na df pliki o tej samej nazwie, ale z różną zawartością....

Można to zrobić na dwa sposoby:
a) patch na rpmbuild, żeby to rozumiał (co może nie być proste),
b) ./builder robi tymczasowe mv przed budowaniem.

Sposób b) wcale nie jest dużo łatwiejszy, choć z uwagi, że ktoś w
trakcie budowania może nacisnąć ctrl-c itp. Pozatym wymusza używanie
./builder do każdego budowania, co mi się niezbyt uśmiecha.

--
: Michal Moskal :: http://www.kernel.pl/~malekith : GCS {C,UL}++++$ a? !tv
: When in doubt, use brute force. -- Ken Thompson : {E-,w}-- {b++,e}>+++ h