kernel.spec, kernel-mosix.spec

Czw, 28 Sie 2003, 00:42:39 CEST

Michal Moskal wrote:

> Można to zrobić na dwa sposoby:
> a) patch na rpmbuild, żeby to rozumiał (co może nie być proste),
> b) ./builder robi tymczasowe mv przed budowaniem.
>
> Sposób b) wcale nie jest dużo łatwiejszy, choć z uwagi, że ktoś w
> trakcie budowania może nacisnąć ctrl-c itp. Pozatym wymusza używanie
> ./builder do każdego budowania, co mi się niezbyt uśmiecha.

W tym akurat przypadku mam wrazenie, ze trzeba poprawic md5 (chodzi o nowsza
wersje pliku na serwerze), ale czekam na potwierdzenia tego przez
kernelowcow. Ale mysle, ze po prostu nalezy unikac takich sytuacji wlasnie
dlatego, aby mozliwe bylo stworzenie przez usera repozytorium lokalnego do
przebudowania rpm-em.

  phone (48)(58) 347 14 61