SPECS: kde-style-plastik.spec (HEAD)

Czw, 28 Sie 2003, 13:29:14 CEST

Piotr =?iso-8859-2?q?Szyma=F1ski?= wrote:
> Andrzej Krzysztofowicz (Thursday 28 of August 2003 12:50)
> To jest wygodne bo zamiast wpisywać to samo słowo 10 razy w specu wpisuję raz.

> Jest template, który jest tak ładnie dopieszczony ze nowy theme wymaga tylko
> dopisania krotkiego opisu wlozenia source0 i nadania zxmiennej %{_name}.

Nie do konca. W kde-style-template.spec nie ma w nim podpakietow.
Chocby wykomentowanych.

Nikt ci nie kaze zmieniac swoich zasad.
Jesli chcesz - zostaw %{_name}. Ale nadal nie rozumiem, dlaczego ci
przeszkadza zmiana zrobiona przeze mnie ? template'ow w zasadzie nie ruszalem.

Jesli mam czegos nie dotykac, to chce wiedziec merytorycznie _dlaczego_ .
Bo jesli cos nie sluzy do wspolnej pracy nad tym, to dlaczego lezy w CVS ? ;)

> Nie. Prosze nie poprawiaj rzeczy ktore dobrze i wygodnie dzialaja. Tym
> bardziej ze te poprawki tylko przyprawia tych ktorzy

To moze warto poprawic dokumentacje ? Bo tam jest, ze wzorce nazywaja sie
template-*, a nie *-template.spec ...

Wprowadza to w blad.

  phone (48)(58) 347 14 61