SPECS: kde-style-plastik.spec (HEAD)

Piotr Szymański djurban w averne.net
Czw, 28 Sie 2003, 15:24:55 CEST

Hi
Andrzej Krzysztofowicz (Thursday 28 of August 2003 13:29)
> Nie do konca. W kde-style-template.spec nie ma w nim podpakietow.
> Chocby wykomentowanych.
Wiem, to byla wpadka z mojej strony, bo te style zmienily sie w themy, co
zreszta doprowadzi do tego ze bede zmienial za pare godzin style na theme.

> Nikt ci nie kaze zmieniac swoich zasad.
> Jesli chcesz - zostaw %{_name}. Ale nadal nie rozumiem, dlaczego ci
> przeszkadza zmiana zrobiona przeze mnie ? template'ow w zasadzie nie
> ruszalem.
Tak, bo jak będzie zmiana nazwy plastik na np. PlastiK to będe musiał zmieniać
ją ręcznie w kilku miejscach a nie tylko w jednym.
Mogłeś przecież zrobić tak, że wywaliłeś %{_name}, pusciłeś po adapterze i
potem dodałeś znowu.

> Jesli mam czegos nie dotykac, to chce wiedziec merytorycznie _dlaczego_ .
> Bo jesli cos nie sluzy do wspolnej pracy nad tym, to dlaczego lezy w CVS ?
> ;)

> Wprowadza to w blad.
Można uaktualnić devel-hints, że są *template*.
--
Piotr Szymanski
djurban w averne.net