cvsweb

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Pią, 29 Sie 2003, 11:08:54 CEST

On Fri, Aug 29, 2003 at 10:28:17 +0200, robert j. wozny wrote:

> gotar, nie czepiaj sie. jezeli chcesz, to mozesz sprobowac poprawic
> tego cvsweba. przyjmiemy z radoscia poprawki.

Przeczytaj człowieku wątek od początku, zanim zaczniesz się
przypieprzać. Wysyłam namiary na łaty do autorów programów, więc te
linki MAJĄ DZIAŁAĆ. Nie będę wysyłał we wsiowej formie
/bleble.cgi/query-?SADasasdasd/z\sads.hph/dupatralala/bin/cgi/. NIE MOGĘ
wysłać w tej formie, gdyż wtedy nie ma informacji o aktualności zasobu,
ani changelogu! Podawany przeze mnie link na prowadzić do /zasob, żeby
zainteresowany sam mógł wybrać sobie release do obejrzenia, czy zrobić
diffa między releasami, a nie do żadnego /zasob?rel=x.y, bo tam takiej
informacji nie ma. Z tego samego powodu nie będę wysyłał samych patche,
tym bardziej, że nie zawsze jestem pewien adresu, na który wysyłam, a
nie zamierzam zapchać komuś skrzynki kilkudziesięcioma kB śmiecia.

NB stary cvsweb nie robił żadnej translacji, nie dopisywał
cgi-bin/cvsweb/

--
Tom Pala <gotar w pld-linux.org>   http://vfmg.sourceforge.net/