cvsweb

robert j. wozny speedy w ziew.org
Pią, 29 Sie 2003, 20:33:16 CEST

Quoting Tomasz Pala <gotar w polanet.pl>:

> Przeczytaj człowieku wątek od początku, zanim zaczniesz się
> przypieprzać. Wysyłam namiary na łaty do autorów programów, więc te
> linki MAJĄ DZIAŁAĆ. Nie będę wysyłał we wsiowej formie

wiec cholera mowie, ze nie mam czasu zajmowac sie rozwojem tego
cvsweb'a. troche nie mam czasu i checi grzebania sei w cholernym
perl'u. mysle ze podobnie niezbyt chce/moze sie reszta osob
zajmujacycgh tych CVSwebem zajac... jak wroce do wawy, to umieszcze
ten cvsweb (stary) w jakims module i bedziesz mogl, jak bedziesz mial
duuuuuuuzo wolnego czasu i checi poprawic go, aby cvsweb pracowal
poprawnie.

heh.

> NB stary cvsweb nie robił żadnej translacji, nie dopisywał
> cgi-bin/cvsweb/

co to jest stary cvsweb?

tam masz 2 cvsweby. 1. viewcvs ktory obciaza maszyne za
bardzo. 2. stary freebsd'owy cvs. ktorego trzeba poprawic bo juz
zauwazylem 2 bledy.

ps. idepospacerowac, bedzie to lepiej niz siedziec i czytac ta ....

--
robert j. wozny
... Lubie mowic o niczym. Jest to jedyna rzecz, na ktorej