gimp-print i ghostscript

Jacek Sobczak jsobczak w op.pl
Pią, 29 Sie 2003, 12:20:18 CEST

Użytkownik Artur Frysiak <wiget w pld-linux.org> napisał:

>I moja propozycja jest taka aby nie budować w ghostscripcie sterowników
>zależnych od gimp-print gdyż gimp-print-ijs także ich dostarcza.
>Poza tym gimp-print-ijs może być użyty także z nie-GNU Ghostscriptem.

W pełni popieram. Używam intensywnie sterowników gimp-print-ijs i działają
idealnie. Nie widzę najmniejszego powodu, dla którego należałoby je
wkompilowywać w ghostscripta. Zaletą niewkompilowywania jest za to duża
większa elastyczność.

Druga rzecz jeśli chodzi o ghostscript to może zrobić budowanie --with-omni
jako bcond. To dla odmiany dla tych nie używających omni.

Jacek