MPlayer + Matroska

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Pią, 29 Sie 2003, 14:03:29 CEST

On Fri, 29 Aug 2003, Daniel Mróz wrote:
> [...]

tak BTW - w mplayerze jest dodawany moduł kernelowy do matroxa oraz do
tdfx-a. Jakiś taki specjalny wrapper, który daje mplayerowi bezpośredni
dostęp do sprzętu. Jakby komuś się nudziło to wartoby zrobić podpakiet z
tymi dodatkami.

> A ma ktos moze skompilowany w srodowisku Ra lub Ra+ w miare nowy
> mplayer? Ten dystrybucyjny ma problemy z niektorymi subami i filmami.

Nowy mplayer mam w planach dla RA. W zasadzie id3lib, które leży w ready
jest przygotowaniem do tego właśnie, tyle, żę jest problem z
przebudowaniem audacity z nim (chętni do zrobienia: wystąp z szeregu :) ).

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...