MPlayer + Matroska

Daniel Mróz beorn w alpha.pl
Pią, 29 Sie 2003, 14:15:18 CEST

Użytkownik Paweł Gołaszewski napisał:
> tak BTW - w mplayerze jest dodawany moduł kernelowy do matroxa oraz do
> tdfx-a. Jakiś taki specjalny wrapper, który daje mplayerowi bezpośredni
> dostęp do sprzętu. Jakby komuś się nudziło to wartoby zrobić podpakiet z
> tymi dodatkami.
Heh. Wlasnie sie zastanawialem dlaczego mplayer nie chce u mnie dzialac
na urzadzeniu po Matroksa (jak on sie tam zwal... 'mgavid'...
'devmga'... or something).

> Nowy mplayer mam w planach dla RA. W zasadzie id3lib, które leży w ready
> jest przygotowaniem do tego właśnie, tyle, żę jest problem z
> przebudowaniem audacity z nim (chętni do zrobienia: wystąp z szeregu :) ).
A masz moze skompilowanego poza dystrybucja? (audacity i tak nie uzywam,
bo troche biedne jak na edytor audio).

Pozdrawiam
Beorn

--
5. Jezeli jedziesz lewym pasem bez zadnej mozliwosci wyprzedzenia auta
przed toba lub zjechania na prawo, a gosc z tylu trabi i blyska