[RA] Re: nut i nobody właścicielem katalogu

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Pią, 29 Sie 2003, 16:30:07 CEST

On Fri, 29 Aug 2003, Jakub Bogusz wrote:
> Zróbcie wreszcie coś z tym właścicielem (nobody nie może być
> właścicielem żadnego pliku ani katalogu!) - w Ra jest ciągle wersja z
> brakującym katalogiem /etc/ups, przez co tworzy się on z błędnymi
> uprawnieniami.

W test albo w ready (nie pamiętam, a chwilowo nie mam dostępu) jest do
przetestowania zbudowana już jakiś czas temu wersja nut-a. Prosiłbym o
sprawdzenie jej i jeżeli jest ok to wieczorkiem przerzucam.

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...