[RA] Re: nut i nobody właścicielem katalogu

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Pią, 29 Sie 2003, 16:35:44 CEST

On Fri, Aug 29, 2003 at 04:30:07PM +0200, Paweł Gołaszewski wrote:

> W test albo w ready (nie pamiętam, a chwilowo nie mam dostępu) jest do
> przetestowania zbudowana już jakiś czas temu wersja nut-a. Prosiłbym o
> sprawdzenie jej i jeżeli jest ok to wieczorkiem przerzucam.

Zawartość pakietu (nut-1.2.2-1):
[...]
-rw-r-----    1 root    nobody           3376 maj 26 22:07 /etc/ups/ups.conf
drwxr-x---    1 nobody  root               35 maj 26 22:07 /var/lib/ups
                ^^^^^^