tex i błędy

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Sob, 30 Sie 2003, 10:19:14 CEST

On Fri, 29 Aug 2003, Cezar Cichocki wrote:
> [...]
>
>  Hmmm, a latex wie że ma tam tego pliku szukać? Bo z
>  /usr/share/latex2html/texinputs to sobie latex2html bierze (ewentualnie
>  skąd inąd jeżeli jest ustawiona zmienna środowiskowa LATEX2HTMLDIR).

Cytat z latex2html:
<cite>
BEGIN {
    unless($LATEX2HTMLDIR = $ENV{'LATEX2HTMLDIR'}) {
        $LATEX2HTMLDIR = $ENV{'LATEX2HTMLDIR'} = '/usr/share/latex2html';
    }
</cite>

Zmienna:
$ echo $LATEX2HTMLDIR
$

Czyli powinien mi łykać to co tam jest. Uprawnienia do katalogów/plików są
dobre...

>  Albo ustaw zmienną środowiskową TEXINPUTS albo dolinkuj hthtml.sty do
>  którejś z lokalizacji które standardowo przeszukuje latex. Jak sądzę
>  pierwsze rozwiązanie jesst znacznie bardziej eleganckie.

A jaka to lokalizacja?

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...