tex i błędy

Cezar Cichocki cezar w cs.net.pl
Nie, 31 Sie 2003, 14:40:37 CEST

VTAM!

W liście z sob, 30-08-2003, godz. 08:19, Paweł Gołaszewski pisze:
[...]
> Zmienna:
> $ echo $LATEX2HTMLDIR
> $
>
> Czyli powinien mi łykać to co tam jest. Uprawnienia do katalogów/plików są
> dobre...

Nope. LATEX2HTMLDIR to zmienna pomocnicza pakietu latex2html. LaTeX jako
taki poszukuje zmiennej TEXINPUTS

> A jaka to lokalizacja?

To zależy od Twojej instalacji. Generalnie polecenie:
kpsewhich -expand-var='$TEXINPUTS'
prawdę Ci powie ;-)
IMHO najprostszym rozwiązaniem jest ustawienie zmiennej środowiskowej
TEXINPUTS tak aby wskazywał na katalog w którym znajduje się hthtml.sty,
powinno pomóc.

--
Cezar Cichocki <cezar w cs.net.pl>
CYBER Service