tex i błędy

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Nie, 31 Sie 2003, 14:41:09 CEST

On Sun, 31 Aug 2003, Cezar Cichocki wrote:
> [...]
> Nope. LATEX2HTMLDIR to zmienna pomocnicza pakietu latex2html. LaTeX jako
> taki poszukuje zmiennej TEXINPUTS

ok. całe życie człowiek się uczy ;)

> To zależy od Twojej instalacji. Generalnie polecenie:
> kpsewhich -expand-var='$TEXINPUTS'
> prawdę Ci powie ;-)

tia.

> IMHO najprostszym rozwiązaniem jest ustawienie zmiennej środowiskowej
> TEXINPUTS tak aby wskazywał na katalog w którym znajduje się hthtml.sty,
> powinno pomóc.

Pomogło, ale ten ecartis jest chyba pod względem tex-a jakiś dziwny :)

<cite>
make: Wchodzę do katalogu `/home/users/blues/rpm/BUILD/ecartis-1.0.0/documentation'
# must run twice to get TOC
/usr/bin/latex ecartis
This is TeX, Version 3.14159 (Web2C 7.3.1)
! I can't find file `ecartis'.
<*> ecartis

Please type another input file name:
</cite>

W momencie, gdy mu wpisałem ./ecartis - poszedł momecik dalej, żeby się
wykrzaczyć na:

<cite>
(./ecartis.tex
LaTeX2e <1999/12/01> patch level 1
Babel <v3.6Z> and hyphenation patterns for american, french, german, ngerman, i
talian, polish, nohyphenation, loaded.

! LaTeX Error: File `book.cls' not found.

Type X to quit or <RETURN> to proceed,
or enter new name. (Default extension: cls)

Enter file name:
</cite>

Ten plik mam w /usr/share/texmf/tex/latex/base/book.cls

Brakowało mu jeszcze: bk10.clo, verbatim.sty, ecartis.sty, ecartis.aux (w
bierzącym katalogu to akurat były te dwa ostatnie).

To jest chore, żeby tak kombinować (ecartis.dvi się zrobił, ale... po
jakich boolach...)

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...