[Ra][NEST]perl requires

Tomasz Wittner lists w mmt.pl
Nie, 31 Sie 2003, 22:24:37 CEST

Dnia nie 31. sierpnia 2003 13:42, Andrzej Krzysztofowicz napisał:

> I wlasnie. Zmieniajac BR powinienes dodac dodatkowe zaleznosci...
> (od perl-Text-ChaSen, ktorego u nas nie ma)
chodzilo tylko o "obnizenie" wersji zastanych z specu BR to tych z Ra
#BuildRequires: perl-modules >= 5.8.0
BuildRequires:  perl-modules >= 5.6.0
#BuildRequires: rpm-perlprov >= 4.1-13
BuildRequires:  rpm-perlprov
Samo namazu potrzebuje perl >= 5.0004 (z dokl. do tych zer ;) )

> Modul Text::ChaSen jest dostepny w perlu 5.8, a w specu wsparcie dla niego
> nie jest wylaczane?
>
> Hint: wynik budowania speca nie moze zalezec od obecnosci lub nieobecnosci
> jakiegos pakietu.
I na Ra ten kwiatek zostal pieknie wychwycony podczas instalacji rpm'a - to mi
się podoba. Po za tym:

checking for admin's email address... webmaster w asus.domek.dom

i ten adres bedzie potem w formularzu www namazu-cgi.

pzdr,
Tomek

--
Tomasz Wittner