[Ra][NEST]perl requires

Tomasz Wittner lists w mmt.pl
Nie, 31 Sie 2003, 23:31:29 CEST

Dnia nie 31. sierpnia 2003 18:53, Radoslaw Zielinski napisał:
> Andrzej Krzysztofowicz <ankry w green.mif.pg.gda.pl> [31-08-2003 13:42]:
>
> [...]
>
> Coś dziwny ten builder NEST, na którym budowałeś ten pakiet.
Truth. No cóż, nie ma stałego dostępu do sieci. Ten mój NEST jest cały  z
--nodeps , half-self-compiled, gcc -witout java,ada ... no comment - tylko
celem wyjaśnienia. (ale rpm* i auto* najnowsze z HEAD)
> Też powinien dostać taką zależność (najprawdopodobniej; nie
> sprawdzę tego teraz.).
>
> Zainstaluj z --nodeps, a ja (albo ktoś, kto mnie uprzedzi ;-) wrzucę
> _noautoreq do speca.
Mi to nie jest potrzebne na już - i tak używam namazu (od prawie 2 lat)
kompilowanego ze źródeł, a nie z rpm'a.
Teraz, gdy dopisałeś %define _noautoreq  'perl(Text::ChaSen)' pod tym moim
nest jest to samo. Da się zainstalować bez --nodeps, ale moje
"eksperymenty" proszę traktować z dużą podejrzliwością, ze względu na moją
ogólną nieznajomość tematu i środowisko jakim dysponuje.
Co do Ra, którego na codzień używam - tu jest różnica - Twoje define
zadziałało, da się zainstalować bez --nodeps. Coś z (moim) NEST nie tak?
[...]
dziękuję i pozdrawiam,
Tomek
PS newsy.karnet.pl - ile to oszczędza pieniążków ;) . thnx
--
Tomasz Wittner