Polozenie samby,ftp,http...itd (Re: proftpd.spec )

Tomasz Wittner lists w mmt.pl
Nie, 31 Sie 2003, 23:41:28 CEST

Dnia sob 30. sierpnia 2003 22:59, Paweł Gołaszewski napisał:

> ....a coś bardziej konstruktywnego?
>
> Trzymanie w katalogu domowym użytkownika ftp, http to śliska sprawa.
> userdel -m i po zasobach.
>
> Zresztą - FHS też ma ten temat swoje zdanie, całkiem sensowne.
>
> Wychodzi na to, że /home/services to trochę nietrafiony pomysł, bo z
> czasem sam zaniknie
<marzenie>
czego nie zrobic wszystkiego "na raz" i "na zawsze" i "jeszcze przed Ac"
(perl -pi -e 's/... - i każdy poprawia "swoj potrzebny/ulubiony pakiet", ktory
ew. nie przezył operacji"). Ile specy mogłoby byc identyczne dla Ra i NEST,
bez zabawy w branche, gdyby nie to services? Hmm, kto sie odważy to zrobić
(kamikadze?)
</marzenie>
Jestem za kazda lokalizacja, ktora nie bedzie zmieniana.

pzdr.
Tomek
PS PLD1.1 (RaR - Ra resuscitation*)
* za słownikiem pol.-ang.: reanimacja