OOo dla 686.

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Wto, 2 Gru 2003, 10:28:26 CET

Użytkownik Marcin Doliński napisał:

>Widzę, że jesteś obeznany w temacie :) Napiszesz mi jak zmusić rpma do
>generowania paczek dla 786/886 etc. ? Bo jak wygenerowałem takie pakiety
>to krzyczał, że zła arch :) Oczywiście przewidziałem optymalizacje na
>poziomie gcc.

Nie jestem :) Przynajmniej nie tak jakby Ci się to wydawało. Ale z tego
co wiem, to rpm musi mieć odpowiednio dostosowane makra do danej arch.
musi być na tą arch skompilowany :) popytaj mmazura jak się bootstrap do
systemu robi :) bo to w sumie o to biega. Ale myślę, że szkoda pracy,
Intel to intel i procki PIII i PIV mają taką konstrukcję, że optymalnie
wykonują kod i686.

Artur