OOo dla 686.

Marcin Doliński devel-pl w pld-dc.org
Wto, 2 Gru 2003, 10:32:28 CET

W liście z wto, 02-12-2003, godz. 10:28, Artur Flinta pisze:

> Nie jestem :) Przynajmniej nie tak jakby Ci się to wydawało. Ale z tego
> co wiem, to rpm musi mieć odpowiednio dostosowane makra do danej arch.
> musi być na tą arch skompilowany :) popytaj mmazura jak się bootstrap do
> systemu robi :) bo to w sumie o to biega. Ale myślę, że szkoda pracy,
> Intel to intel i procki PIII i PIV mają taką konstrukcję, że optymalnie
> wykonują kod i686.
Wiem jak się bootstrap przygotowuje :) I to bardzo dobrze. Makra sobie
też przygotowałem. Identyfikacja athlona w rpmie idzie przez jakiś kod
asm, ja się na tym nie znam i nie wiem jak to dostosować. Ale
pocieszyłeś mnie wiadomością, że p3/p4 mają dobrą konstrukcję :) Zajme
się może Ac żeby czasu nie tracić.

> Artur

Marcin