budowanie dla Ac - jakość pakietów, bcondy, GNOME1

Tomasz Witek tiwek w manta.univ.gda.pl
Śro, 3 Gru 2003, 10:40:24 CET

W liście z śro, 03-12-2003, godz. 09:52, Marcin Krzyzanowski pisze:

> czekaj, nie mowimy o wywalaniu gtk1 tylko o wywaleniu gnome1, a ani
> mplayer a ni xmms nie jest zalezny od gnome1

ale od gtk+1 a w sumie tego tez mozna sie pozbyc.
Jest coraz mniej programow które sa od tego zalezne.

w sumie gnome1-libs to tez nie gnome ?

TiweK

--
Tomasz Witek <tiwek w manta.univ.gda.pl>