SPECS: gnome-panel.spec (HEAD)

wrobell wrobell w ite.pl
Czw, 4 Gru 2003, 09:18:07 CET

On Wed, Dec 03, 2003 at 04:14:30PM +0100, Marcin Krzyzanowski wrote:

> bez tego nie jestes w stanie uzywac pierwszego pakietu tak jak zostal
> przewidziany, czy to ja go pisalem ? w redhacie uruchamiaja w tym
> miejscu swoj jakis konfigurator daty i czasu, ale my nie mamy nic
> takiego, albo bedziemy dostarczac pakiety ktore sa ale nie dzialaja,
> albo skupimy sie na ich funkcjonalnosci.
>
> rownie dobrze mozna wyciac polowe zalezcnoci z kazdego pakietu wycinajac
> jego funkcjonalnosc, ale nie o to chyba chodzi ?
daj spokój... ta zależność jest do bani.

nie każdy używa gnome-system-tools i chore jest wymaganie tego pakietu
przez cały gnome-panel. proponuję wydzielić ten gówniany zegarek
(którego pewnie i tak rzadko kto używa) do osobnego podpakietu.

[...]

> zreszta gnome to nie jest jeden pakiet, to jest zbior pakietow ktore
> razem tworza srodowisko, albo sie czlowiek decyduje na srodowisko
> akceptujac jego zlozonosc albo nie, i sztuczne obcinanie funkcjonalnosci
> jest bez sensu.
nie gadaj bzdur. gdybyśmy tak podchodzili do sprawy, to nigdy nie dałoby
się zainstalować działającego PLD poniżej 50MB. a da się.

gnome-system-tools zajmuje 3.8MB. może i to mało dla Ciebie, ale nie każdy
ma kilkudziesięciogigabajtowe dyski.

[...]

    wrobell <wrobell w ite.pl>