SPECS: gnome-panel.spec (HEAD)

Marcin Krzyzanowski krzak w linux.net.pl
Czw, 4 Gru 2003, 10:23:30 CET

On Thu, Dec 04, 2003 at 09:18:07AM +0100, wrobell wrote:
> daj spokój... ta zależność jest do bani.
>
> nie każdy używa gnome-system-tools i chore jest wymaganie tego pakietu
> przez cały gnome-panel. proponuję wydzielić ten gówniany zegarek
> (którego pewnie i tak rzadko kto używa) do osobnego podpakietu.

to juz lepiej wydzielic wszytko tak jak napisalem.
ktos chetny ?

> [...]
> nie gadaj bzdur. gdybyśmy tak podchodzili do sprawy, to nigdy nie dałoby
> się zainstalować działającego PLD poniżej 50MB. a da się.

ja rozumiem dazenie do minilanych rozmiarow pld, ale chyba jakims
kompromisem ? pamietam ze Linux Router Project potrafil zmiescic na 2
dyskietkach system z ssh i X'ami, tez tak zrobmy :), a teraz powaznie,
nie rozumiem do konca dlaczego tak sie obuzasz na tego typu R:, jesli
pakiet wywoluje inny pakiet to jest od niego zalezny, jesli nie to mozna
spokojnie wyciac polowe zaleznoci, bo pakiet ebdzie dzialal tylko pokaze
ze cos nie uruchomil, pierwszy z brzegu przyklad.... moze poldek i jego
bzip2.

Koncze ten watek gdyz szkoda nam czasu na tego typu przepychanki,
doszlismy do wniosku wydzielenia tego pakietu i do momentu jego nie
wydzielenia, nie bede tej zaleznosci cofał.

chociaz jest tak wiele niedomowien co do wytycznych Ac ze nikt tak
naprawde nie moze byc pewien czy to co zrobi komus innemu nie skrzyzuje
sie z jego wizją Ac, ale to na marginesie.

> gnome-system-tools zajmuje 3.8MB. może i to mało dla Ciebie, ale nie każdy
> ma kilkudziesięciogigabajtowe dyski.

Neo+ :)

--

Marcin Krzyzanowski