SPECS: gnome-panel.spec (HEAD)

wrobell wrobell w ite.pl
Czw, 4 Gru 2003, 11:25:11 CET

On Thu, Dec 04, 2003 at 11:17:12AM +0100, wrobell wrote:
> [...]
> rzeczywiście. brak gnome-system-tools w wymaganiach gnome-panel bardzo
> ogranicza funkcjonalność tego drugiego. wprowadzasz dodatkową zależnośc,
> która jest zbędna ponieważ
> - _nie_jest_wymagana_ do uruchomienia appletu zegarka
> - w momencie, gdy program do ustawiania daty i czasu nie jest zainstalowny,
>   to pojawia się odpowiedni komunikat

- program do konfiguracji daty i czasu jest konfigurowalny

    /etc/gconf/gconf.xml.defaults/schemas/apps/clock_applet/prefs/%gconf.xml

    <entry name="config_tool" mtime="1069170382" muser="root" type="schema" stype="string" owner="clock-applet">
    <local_schema locale="C" short_desc="Time configuration tool">
    <default type="string"><stringvalue> </stringvalue></default><longdesc>
    This key specifies the program to run in order to configure the
    time.
    </longdesc>
    </local_schema>

    wrobell <wrobell w ite.pl>