SPECS: gnome-panel.spec (HEAD)

Marcin Krzyzanowski krzak w linux.net.pl
Czw, 4 Gru 2003, 11:46:35 CET

On Thu, Dec 04, 2003 at 11:17:12AM +0100, wrobell wrote:
> [...]
> rzeczywiście. brak gnome-system-tools w wymaganiach gnome-panel bardzo
> ogranicza funkcjonalność tego drugiego. wprowadzasz dodatkową zależnośc,
> która jest zbędna ponieważ
> - _nie_jest_wymagana_ do uruchomienia appletu zegarka
> - w momencie, gdy program do ustawiania daty i czasu nie jest zainstalowny,
>   to pojawia się odpowiedni komunikat

sluchaj, wydawalo mi sie ze zostalo znalezione rozwiazanie poprzez
wydzielenie pakietu i nie wiem dlaczego mamy jeszcze drazyc ten temat.

a propos mozliwosci konfiguracji.... jakas ta defaultowa konfiguracja
tez musi byc, jesli jej nie ma to uzywany jest wlasnie admin-time,
myslisz ze kazdy przy obiedzie przeglada wszystkie klucze gconf'a ? :)
nevermind.

widze ze mamy troche inne podejscie do desktopu poprostu, mi zalezy zeby user
usiadl i kliknal i zeby mu dzialalo, a jak sie zna lepiej to sobie
doustawi to wszystko, jak sie nie zna to stwierdzi ze sie nie da i
koniec :).

> nie pomyślałeś o tym, że pakiet z HEAD może w każdej chwili pójść na
> buildery.

po wydzieleniu i tak bedzie podbite relase wiec ostatenie wyjdzie na to
samo, chyba ze trafi to glownego drzewka ac, ale raczej nie dojdzie do takiej sytuacji.

> wystarczy trochę zdrowego rozsądku

rozchodzi sie o to ze : czyjego ? bo kazdy moze uważać za sluszne co
innego :)

dobra definitywny EOT z mojej strony. wracam do pracy.

--

Marcin Krzyzanowski
www   : http://krzak.linux.net.pl