ziew'any openoffice

robert j. wozny speedy w eu11.ziew.org
Nie, 7 Gru 2003, 12:00:32 CET

On Sat, 6 Dec 2003, Tomasz Witek wrote:

> no wlasnie 0.4
> w gnome mam duzo fontow.
> i uzywam ttfow w gome i aplikacjach normalnie.

0.4 używa fontconfiga do obsługi fontów, a więc /etc/fonts/fonts.conf i
okolice (fc-list, fc-cache, fc-...)

w obecnym środowisku Ac mamy problem z athlonem, jakość nie lubią się
między sobą. jeżeli masz i686 to nie powinieneś mieć problemu.

na http://ziew.org/OOo/build/ masz log z wczoraj z budowania na jakimś
celeronie 2k.

między 0.4 a 0.5 został zmieniony sposób kompilacji pakietu - na
komputerach z więcej niż jednym prockiem, można budować na obu naraz.
przyszpiesza to kompilację.

jednakże na komputerach z 1 prockiem to się sypało. więc wrzuciłem to w
bcond'a (ręcznie można wymusić parallel building). - standardowo
budowanie na więcej niż 1 procku jest wyłączone.

a i dla siebie możesz użyć --without fontconfig i będziesz miał
zachowanie jak stare OOo.

sigh. to już wszystko 8=)

-- r.