ziew'any openoffice

Tomasz Witek tiwek w manta.univ.gda.pl
Pon, 8 Gru 2003, 10:22:33 CET

W liście z nie, 07-12-2003, godz. 12:00, robert j. wozny pisze:

> 0.4 uywa fontconfiga do obsugi fontw, a wic /etc/fonts/fonts.conf i
> okolice (fc-list, fc-cache, fc-...)
>
> w obecnym rodowisku Ac mamy problem z athlonem, jako nie lubi si
> midzy sob. jeeli masz i686 to nie powiniene mie problemu.
>
> na http://ziew.org/OOo/build/ masz log z wczoraj z budowania na jakim
> celeronie 2k.
>
> midzy 0.4 a 0.5 zosta zmieniony sposb kompilacji pakietu - na
> komputerach z wicej ni jednym prockiem, mona budowa na obu naraz.
> przyszpiesza to kompilacj.
>
> jednake na komputerach z 1 prockiem to si sypao. wic wrzuciem to w
> [...]

Ale fc-lint pokazuje mi fonty TTF a Oo ich nie widzi.
Przykład ?

Uzywam wszedzie fontu Comic Sans MS w menu aplikacji.
Jest smieszny i smiesznie wyglada :)
Jednak w oo go nie ma nawet w menu.
Moge zrobic screenshoty jak chcezsz,

[tiwek w tiwek tiwek]$ fc-list | grep Arial
Arial:style=Regular
Arial Black:style=Regular
Arial Narrow:style=Regular
Arial Narrow:style=Bold Italic
Arial:style=Bold Italic
Arial Narrow:style=Bold
Arial:style=Italic
Arial Black:style=Italic
Arial Narrow:style=Italic
Arial:style=Bold

TiweK

--
Tomasz Witek <tiwek w manta.univ.gda.pl>