glibc.spec z HEAD popusty

Pon, 8 Gru 2003, 09:55:42 CET

On Monday 08 of December 2003 09:47, Andrzej Krzysztofowicz wrote:
> W 99% bedzie oparty o libc5.
> Zatem to chyba nie jest dobry przyklad...
Tak? Większośc binarek jakie mam są glibcowe (gry Loki Games). Mogę też
zerknąć w kilkanaście komercyjnych binarek jeśli będzie taka potrzeba i
sprawdzić czy są libc/glibc (są to nowe programy, z tego roku więc raczej
glibc na 95%).
--
Arkadiusz Miśkiewicz    CS at FoE, Wroclaw University of Technology
arekm.pld-linux.org AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PLD/Linux