glibc.spec z HEAD popusty

Pon, 8 Gru 2003, 10:03:33 CET

Arkadiusz Miskiewicz wrote:
> Tak? Większośc binarek jakie mam są glibcowe (gry Loki Games). Mogę też
> zerknąć w kilkanaście komercyjnych binarek jeśli będzie taka potrzeba i
> sprawdzić czy są libc/glibc (są to nowe programy, z tego roku więc raczej
> glibc na 95%).

A jak tu wyglada sprawa z kompatybilnoscia pomiedzy wersjami glibca ?
Bo u mnie z kolei (mathematica, applixware) wychodzi, ze firmy nie chca
wypuszczac wielu wersji dla roznych dystrybucji, a tylko jedna, ktora bedzie
dzialac na wszystkim "nowszym niz <jakies sensowne minimum>"

(rowniez w razsadnej przyszlosci - bo kupiwszy raz nie mozesz sie ubiegac o
inna binarke, zwlaszcza po ok. roku, gdy tracisz prawo do upgrejdu)

Ergo: pod jaka wersje glibc skompilowac binarke, zeby dzialala pod RH7.0+
      i Fedora 1.0 ?

  phone (48)(58) 347 14 61