Polityka informacyjna PLD

Marek Ciesielski marekc w klub.chip.pl
Nie, 7 Gru 2003, 23:39:38 CET

On Sun, 7 Dec 2003 22:41:46 +0100, you wrote:

>(...)
>
>Dobry wieczór i pozdrawiam.
>
>A może miast kolejnych propozycji typu "Powinniście tak zrobić" - po prostu
>byś się za to wziął? 8-)

Poczytaj dokładnie... tam jest opis co i kto musi zrobić żeby to
zadziało.

Może od razu małe wyjaśnienie - najpierw faktycznie pomyślałem o
jakimś oddzielnym forum. Zacząłem nawet szukać jakichś newsów pod PHP
- ale to jest bez sensu - nasza strona "firmowa" ma na tyle potężne
mechanizmy, że nie trzeba ponownie odkrywać ameryki - należy tylko
porobić odpowiednie prawa, zrezygnować z moderatora dla developerów i
zmienić nieco organizacje - potem juz tylko pisać "newsy" - Akurat
gadka w stylu "zrób sam" jest w tym przypadku bez sensu bo to muszą
wszyscy redagować - _wszyscy którzy tworzą PLD_, bo nawet Qboosh nie
zna wszystkich niuansów kernela, kde, gnome itp. :)

pozdrawiam,
--
				Marek Ciesielski

  |\/ | |     marekc w klub.chip.pl