Polityka informacyjna PLD

Adam Gorzkiewicz adgor w isn.pl
Pon, 8 Gru 2003, 00:32:33 CET

On Sunday 07 of December 2003 23:39, Marek Ciesielski wrote:
(...)
> Poczytaj dokładnie... tam jest opis co i kto musi zrobić żeby to
                                      ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
> zadziało.

Przeczytałem dokładnie i właśnie o to podkreślone mi chodzi.

> gadka w stylu "zrĂłb sam" jest w tym przypadku bez sensu bo to muszÄ…

Gadka w stylu "kto i co musi" jest bez sensu w ogĂłle.

Pamiętam od cholery podobnych maili na tej liście. Zawsze kończyło się na
olśniewających propozycjach - czy nie rozumiesz, że nie tędy droga? Stwórz
ten kawałek witryny, śledź sec-reporty, męcz osoby zajmujące się w PLD danym
kawałkiem o odpowiedni komentarz, umieszczaj go w odpowiednim miejscu etc. -
czyli po prostu zacznij cos w tym kierunku robić. W przeciwnym razie Twoje
propozycje mozna o k.d. roz... tak jak inne podobne.

--
Adam Gorzkiewicz