glibc.spec z HEAD popusty

Jacek Konieczny jajcus w bnet.pl
Pon, 8 Gru 2003, 08:34:51 CET

On Sun, Dec 07, 2003 at 08:57:55PM +0100, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> 32bitowe biblioteki są natywne dla AMD64. AMD64 jest dualarch.
>
> Jak zainstalować biblioteki 32 bitowe z pld ra i686

Po co je instalować? Wolę mieć wszystko 64-bitowe.

Konfiguracja dual-arch i tak na 95% będzie sie gdzieś sypać, bo wrzucanie
niektórych rzeczy do lib64 będzie podobnie kłopotliwe jak wrzucanie
oprogramowania pod Xy do /usr/X11R6 - nigdy nie będzie zrobione to
dobrze.

> skoro w /lib będa już
> leżeć 64 bitowe? Po to jest właśnie /lib64 i tam linker szuka.

Ja po prostu wolałbym single-arch, tak jak większość supportowanych
przez nas architektur, bo z dual-arch po prostu sobie nie poradzimy.

> W FHS piszą o rozkładzie bibliotek na amd64 i ia64 dokładniej.
Link?

> Tylko glibc.

Twierdzisz, że pozostałe biblioteki wystarczą w jednej wersji i będą
z tym działać zarówno aplikacje 32- jak i 64-bitowe? Jeżeli tak, to
znaczy że 64-bitowość takiego systemu to po prostu bajka.

Pozdrowienia,
	Jacek