SPECS: fbset.spec (HEAD)

Tomasz Mateja tommat w pimpek.one.pl
Pon, 8 Gru 2003, 23:26:07 CET

Mialem maly zonk z serwerem i doszly do mnie maile ze srodka watku pewnie
jeszcze MX sie produkuje dosylajac reszte. Ale przeczytalem pytanie w
archiwach listy.
Wiec po pierwsze (to tylko jest moje zdanie jesli nie zostanie poparte
cofne to of coz) fbset z reki odpalany jest IMHO rzadko po drugie musisz
miec uprawnienia do tego zeby to zrobic (zwykly user juz nie moze sobie
tak poklikac jak np pine) po trzecie jest to w pewnym stopniu narzecie
administracyjne bo konfigurujesz pewne urzadzenie w twoim kompie (which
hdparm -> /sbin/hdparm) a ze nie jest tak strategiczne jak hdparm to jest
w /usr/sbin jesli te argumenty sa nieprzekonywujace to dla czego jest man
8 fbset.
Uch obiecuje juz nie pisac takich dlugich maili ;P

--
T.