AMD64 (było: Re: glibc.spec z HEAD popusty)

Jacek Konieczny jajcus w bnet.pl
Wto, 9 Gru 2003, 09:39:52 CET

On Mon, Dec 08, 2003 at 05:08:33PM +0100, Jakub Bogusz wrote:

> Tak jest przewidziane w FHS dla ia64.

Nawet w trzymaniu bibliotek 64-bit w lib64 dla AMD64 zaczynam widzieć
jakieś plusy. Chociażby potencjalna możliwość bootstrapowania z systemu
32-bitowego.

Część swojego serwera IA64 już mam na biurku. Jak tylko będę miał całość
chciałbym jak najszybciej (miesiąc?) odpalić na tym 64-bitowe PLD. Liczę
na pomoc reszty zespołu :). Zainteresowanym (ale jednocześnie zaufanym)
developerom będę mógł dać dostęp do tej maszynki.

Pozdrowienia,
	Jacek