gnome-panel.spec

wrobell wrobell w ite.pl
Wto, 9 Gru 2003, 09:47:04 CET

On Mon, Dec 08, 2003 at 11:09:03PM +0100, Marcin Krzyzanowski wrote:

> jestem ci wdzieczny za tak wspanialy tekst, ale co on wniósł do pakietu
> poza perwersyją chęcią wypowiedzenia się ?

> to zostalo umyslnie zakomentowane, zebym pamietal zeby podzielic
> gnome-system-tools tak jak zostalo to uzgodnione, wiec bardzo bede
> wdzieczny od powstrzymania sie od tego typu commitów.

i podział ten w przypadku gnome-panel nic nie wniesie.

program do zmiany czasu jest parametrem _konfigurowalnym_.
mogę sobie ustawić tam co chcę, w skrajnym przypadku nawet aplikację
z kde, więc wymaganie jakiegokolwiek elementu z gnome-system-tools jest
bez sensu i na wyrost.

> jestem ci wdzieczny za tak wspanialy tekst, ale co on wniósł do pakietu
> poza perwersyją chęcią wypowiedzenia się ?
odnośnie powyższego, to zamiast obrażać się, spójrz na wymienione w commit
log-u pakiety i powiedz mi dlaczego gnome-panel ma być wyjątkiem?

    wrobell <wrobell w ite.pl>