gnome-panel.spec

Paweł Sakowski pawel w sakowski.eu.org
Śro, 10 Gru 2003, 19:36:01 CET

> program do zmiany czasu jest parametrem _konfigurowalnym_.
> mogę sobie ustawić tam co chcę, w skrajnym przypadku nawet aplikację
> z kde, więc wymaganie jakiegokolwiek elementu z gnome-system-tools jest
> bez sensu i na wyrost.

Jestem za (nie wymaganiem gnome-system-tools), z małym zastrzeżeniem.
Otóż komunikat o nieznalezieniu programu do ustawiania daty jest IMO
trochę zbyt lakoniczny. Przydałoby się stwierdzenie:

- że domyślny (standardowy) program nazywa się XXX i jest w pakiecie
gnome-system-tools

- że program można sobie ustawić tu-a-tu.

Wtedy wszystko byłoby jasne. I nie byłoby potrzeby wymagać czegokolwiek
(tak samo jak bash nie wymaga mc tylko dlatego, że jest w stanie go
wywołać). Tym samym przestaje być zasadny jakikolwiek podział.

Poza tym bez możliwości ustawiania daty przez wyklikanie można żyć.

| Paweł Sakowski <pawel w sakowski.eu.org>            Never trust a man  |
|                            who can count up to 1023 on his fingers.  |