[kdenetwork-3.1.94.031204-1] kopete -> plugin oscar

Adam Gorzkiewicz adgor w isn.pl
Wto, 9 Gru 2003, 13:21:11 CET

On Tuesday 09 of December 2003 13:08, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> Tak ten mechanizm dziala.
> Wymuszenie zainstalowania wlasciwych paczek powinno byc zapewnione przez BR,

Chyba nie w tym przypadku:

1) takiej paczki jaka powinna byc w zaleznosciach jeszcze nie było na swiecie

2) BR, żeby autoreqdep zostało odpowiednio wygenerowane?? Cos mi tutaj nie
pasuje - to tak, jakby ktos wybudował Ci dom z nieszczelnym dachem i pozniej
kazał Ci kupić wiaderka celem podstawienia ich tam, gdzie cieknie ;P

> a gdy sie nie da nalezy uzywac _noautoreqdep

To juz prędzej.

--
Adam Gorzkiewicz