[kdenetwork-3.1.94.031204-1] kopete -> plugin oscar

Wto, 9 Gru 2003, 16:10:08 CET

Adam Gorzkiewicz wrote:

> BR,
>
> Chyba nie w tym przypadku:
>
> 1) takiej paczki jaka powinna byc w zaleznosciach jeszcze nie by=B3o na swi=
> ecie
>
> 2) BR, =BFeby autoreqdep zosta=B3o odpowiednio wygenerowane?? Cos mi tutaj =
> nie=20
> pasuje - to tak, jakby ktos wybudowa=B3 Ci dom z nieszczelnym dachem i pozn=
> iej=20
> kaza=B3 Ci kupi=E6 wiaderka celem podstawienia ich tam, gdzie cieknie ;P

Zeby autoreqdep zostalo odpowiednio wygenerowane, odpowiednia paczka musi
byc zainstalowana. Inaczej nie mam mozliwosci sprawdzenia do jakiego pakietu
nalezy biblioteka o okreslonym SONAME.

Gdy taka biblioteka jest wlasnie budowana, to z definicji nie powinna raczej
byc zainstalowana (chyba, ze przebudowujemy ten pakiet w poprawionej wersji
z nowym rel.)

> To juz pr=EAdzej.

Ten mechanizm jest stosowany, gdy dana biblioteka nalezy do wiecej niz
jednego pakietu.

Generalnie problem moze wystepowac w sytuacji, gdy w wyniku reorganizacji
biblioteka wedruje do innego podpakietu, bez zmiany wersji (SONAME).

W starej infrastrukturze w takiej sytuacji zarzadzajacy musial najpierw
recznie wyinstalowac stare wersje pakietow.

W nowej nie widze jakiegos specyficznego mechanizmu (mmazur ...?), wiec
pewnie zostaje ten sam sposob, lub wlasnie jakies maniputacje z
_noautoreqdep (i ew. kilkukrotne przebudowanie pakietu) jako obejscie
problemu.

  phone (48)(58) 347 14 61