[kdenetwork-3.1.94.031204-1] kopete -> plugin oscar

Wto, 9 Gru 2003, 21:44:51 CET

Adam Gorzkiewicz wrote:
> DBFnosci
> DEA

> na

> ie ;P

> No ale w=B3a=B6nie - czy nie by=B3oby bardziej w=B3a=B6ciwe, =BFeby w pierw=
> szej kolejno=B6ci=20
> do by=B3a brana pod uwag=EA (pod)paczka w=B3a=B6nie budowana? - W tej chwil=
> i=20
> abstrahuj=EA od stopnia trudno=B6ci zaimplementowania takiej funkcjonalno=
> =B6ci -=20
> zadaje po prostu pytanie - czy to nie by=B3oby lepsze rozwi=B1zanie?

To nic nie da.
Jesli jakis ficzer jest zaimplementowany w dwoch pakietach - w tej chwili do
Requires trafia oba ;-)

Jesliby wylaczyc sprawdzanie po systemie w razie znalezienia w biezacym
pakiecie, to widze kilka problemow implementacyjnych:
- dzialanie byloby zalezne od kolejnosci pakietow w specu
  (Provides znane tylko dla wczesniejszych)
- w zwiazku z powyzszym zawodne, zwlaszcza przy zapetlonych zaleznosciach
Ergo: MSZ implementacja takiego zachowania jest nierealna. Innych zastrzezen
      nie widze...

  phone (48)(58) 347 14 61