chkconfig - czytelność wyświetlanych informacji.

Wto, 9 Gru 2003, 23:40:31 CET

On Tue, 09 Dec 2003, Mariusz Mazur wrote:

> On Tuesday 09 of December 2003 12:43, Paweł Sakowski wrote:
> ---ciach---
>
> Obecnie jest wszędzie ***/---. Odnoszę wrażenie, że osoby, które się nie
> domyśłą co to znaczy najprawdopodobniej nawet nie wiedzą o istnieniu tego
> programu, ale fakt, że lekka poprawka do dokumentacji nie gryzie.

A wedlug mnie zamiast mieszac (zmiane z on/off na ***/--- uwazam za
bezsensowna[1]) wystarczylo zmienic polskie tlumoczenie - tak/nie by
znakomicie wystarczylo.

Wniosek racjonalizatorski - wrocic do sprawdzonego rozwiazania i
poprawic tlumaczenie.

[1] zmienia cos co _zawsze_ i _wszedzie_ bylo tak samo, to ze tlumacz
    spieprzyl nie znaczy ze nalezy spieprzyc jeszcze bardziej.

Janek