SPECS: gnome-panel.spec (HEAD)

wrobell wrobell w ite.pl
Śro, 10 Gru 2003, 01:11:14 CET

On Tue, Dec 09, 2003 at 10:26:17PM +0100, Marcin Krzyzanowski wrote:

> tak, bo gnome team nie zajmuje sie juz gnomem 2.4 od jakiegos czasu, a

a skąd się biorą kolejne wersje gnome 2.4.x?

to co jest (w cvs gnome) dla wersji 2.6 (obecnie 2.5.x) zostanie
zmergowane, czyli poprawki dla wersji 2.4 zostaną uwzględnione w gnome
2.6, imho

> to takie uzywane GNOME ksztaltuje tak naprawde ximian i redhat a nie
> gnome team (to moja prywatna obserwacja), chociaz najwiecej developerow
> gnome jest wlasnie z ximiana i redhata (maly paradoks)
>
> pozatym niektore moduly gnome reaguja na raporty zupelnie jak PLD, czyli
> prawie wcale.

jeśli w takim razie uważasz, że Twoje zmiany są słuszne, to dlaczego
nie lądują w cvs-ie gnome? postaraj się u nich o rw. czemu tego nie
zrobisz?

pewnie odbierzesz ten list jako czepialstwo, ale zrozum, że pld nie jest
miejscem do rozwijania gnome. rozumiem, że łaty do nas wpadają, dzięki
czemu mamy szybciej poprawki, ale czy są one jednocześnie podsyłane
ich autorom?

pytam się, ponieważ nie chce mi się później aktualizować kilkudziesięciu
patch-y, które nigdy nie zostaną zaakceptowane przez gnome team.

natomiast wiele z łat, które robisz niewątpliwie są dobre i ważne,
więc warto je im wrzucać przez bugzillę - nawet jeśli maintainer
danego modułu zlewa sprawę przez jakiś czas, to w końcu prędzej
czy później na pewno wartościowa łata zostanie zaakceptowana

    wrobell <wrobell w ite.pl>