SPECS: gnome-panel.spec (HEAD) - FINAL

Marcin Krzyzanowski krzak w linux.net.pl
Śro, 10 Gru 2003, 11:12:35 CET

W liście z śro, 10-12-2003, godz. 01:11, wrobell pisze:
> jeśli w takim razie uważasz, że Twoje zmiany są słuszne, to dlaczego
> nie lądują w cvs-ie gnome? postaraj się u nich o rw. czemu tego nie
> zrobisz?

skad wiesz ze nie lądują ? w 2.4 przewaznie nie lądują z oczywistych
względów, bo jest zamrozone juz dawno.

> pewnie odbierzesz ten list jako czepialstwo, ale zrozum, że pld nie jest
> miejscem do rozwijania gnome. rozumiem, że łaty do nas wpadają, dzięki
> czemu mamy szybciej poprawki, ale czy są one jednocześnie podsyłane
> ich autorom?

mam tego dosc!, tak, odbieram to jako czepialstwo bo raczej nie zadales
sobie nawet trudu spojrzec do bugzilli GNOME.

i nie mam zamiaru tracic wiecej nerwow na takie dyskusje, jak ci sie cos
nie podoba to to wywal i daj mi swiety spokoj, mam wieksze problemy niz
wiecznie niezadowolony wroobel, tylko wczesniej daj mi znac zebym mogl
pozbierac zabawki.

--
[ http://krzak.linux.net.pl/ ] Marcin Krzyżanowski
[ http://docs.pld-linux.org/ ] Powered by PLD