rtc & mplayer

Paweł Sikora pluto w ds14.agh.edu.pl
Czw, 11 Gru 2003, 00:17:08 CET

On Wednesday 10 of December 2003 23:46, Jakub Bogusz wrote:

> Nie bardzo wiem dlaczego video...
> Zegar nie ma za wiele wspólnego z urządzeniami do
> wyświetlania/pobierania grafiki.

ano dlatego video, ze mplayer uzywa tykacza do precyzyjnej
synchronizacji strumienia A/V. mozna dac root.audio,
ale wtedy ktos sie moze spytac czemu audio? ;)

> Nie daje to możliwości zbytniego przytkania maszyny?

ja nie zauwazylem u siebie przytykania, ale za to filmy
pieknie cohdza. natomiast jesli mplayer uzywa usleep(),
to A/V sie po kilku minutach rozjezdza.

> Coś takiego było w komentarzu, dlaczego domyślną wartością jest 64
> (Documentation/rtc.txt w jądrze)
> Może raczej dopisać zakomentowane.

calkiem slusznie, tylko dodac opis, ze to dla mplayera wazne.

--
The only thing necessary for the triumph of evil
  is for good men to do nothing.