SPECS: gnome-panel.spec (HEAD) - FINAL

Marcin Krzyzanowski krzak w linux.net.pl
Śro, 10 Gru 2003, 12:08:18 CET

W liście z śro, 10-12-2003, godz. 11:43, wrobell pisze:
> [...]
>
> pozwolę sobie jednak odpowiedzieć.
>
> chcę się po prostu dowiedzieć co kombinujesz wokół gnome.
> z Twoich commit logów nic nie wynika. stąd moje pytania i czepialstwo.

nie bede pisal wypracowan w changelogach wydaje mi sie ze :

Revision 1.127  2003/12/03 01:48:32  krzak
- notification_area_applet.patch : add notification_area applet to
default panel
- top_panel_size.patch : set default panel size to 24

mowi co to za zmiany, jesli ktos potrzebuje watka historycznego to
oczywsicie wyjasnie, ale changelog to nie jest imho miejsce do takich
dlugich wypowiedzi. Chociaz moze zeczywiscie czasami dalem za krotki
opis przy opisie samego pliku pacza, bede mial to na uwadze.

przydalby sie patches.pld-linux.org gdzie moznaby przejrzec ladnie i
wygodnie wszystkie pacze i podyskutowac nad nimi tak jak ma to ximian i
sun.

--
[ http://krzak.linux.net.pl/ ] Marcin Krzyżanowski
[ http://docs.pld-linux.org/ ] Powered by PLD