SPECS: gnome-panel.spec (HEAD) - FINAL

wrobell wrobell w ite.pl
Śro, 10 Gru 2003, 11:43:57 CET

On Wed, Dec 10, 2003 at 11:12:35AM +0100, Marcin Krzyzanowski wrote:
> W liście z śro, 10-12-2003, godz. 01:11, wrobell pisze:
[...]
> mam tego dosc!, tak, odbieram to jako czepialstwo bo raczej nie zadales
> sobie nawet trudu spojrzec do bugzilli GNOME.
>
> i nie mam zamiaru tracic wiecej nerwow na takie dyskusje, jak ci sie cos
> nie podoba to to wywal i daj mi swiety spokoj, mam wieksze problemy niz
> wiecznie niezadowolony wroobel, tylko wczesniej daj mi znac zebym mogl
> pozbierac zabawki.

pozwolę sobie jednak odpowiedzieć.

chcę się po prostu dowiedzieć co kombinujesz wokół gnome.
z Twoich commit logów nic nie wynika. stąd moje pytania i czepialstwo.

natomiast jeśli nie masz zamiaru się tłumaczyć ze swoich zmian, to pakuj
zabawki. nie jesteś sam - inni mają prawo wiedzieć, _dlaczego_ wprowadzasz
takie a nie inne zmiany oraz jakie jest ich _uzasadnienie_[1].

    wrobell <wrobell w ite.pl>

[1] myślę, że w tym momencie wymagam od Ciebie tego samego co inni wymagają
    ode mnie, więc nie obrażaj się zbyt mocno na te słowa