chkconfig - czytelność wyświetlanych informacji.

Śro, 10 Gru 2003, 14:19:21 CET

On Wed, 10 Dec 2003, Tomasz Wittner wrote:

> IHMO nie "spieprzył", a doszedł pewnie do wniosku (jak wiele osób), że polskie
> tłumaczenie wygląda nieczytelnie (wykazując przy okazji, że jest zdolny
> myśleć w sposób abstrakcyjny).

Trzeba bylo poprawic tlumaczenie.

> Reasumują:
> 1. Skoro w takiej formie znalazło sie to w źródłach, należy mniemać, że
> zostało to uznane przez autora(ów) programu.

Naprawde wierzysz ze autor to czytal/sprawdzal/etc?

> 2. Używający chkconfig wolą ---/*** zamiast wył/wł ze względu na czytelność.

Nieprawda.
Uzywam chkconfig i jak zobaczylem ostatnio ---/*** zamiast swojskich
on/off to myslalem ze kurwicy dostane.

> 3. Jest wygodniej i szybciej "połapać się" za pomocą piktogramów.

Tak. Tak. A lyzka na to niemozliwe.

> 4. To, że teraz, niezależnie od ustawienia locali są ---/*** zostało
> podyktowane względami spójności (zwrócił na to uwagę zarówno mmazur, qboosh i
> Paweł).

Co jest _zle_ bo bedziemy mieli inaczej niz gdziekolwiek indziej co nie
daje zednych zyskow a jedynie wprowadza zamieszanie.

> 5. Póki co, zdanie mmazura jest decydujące w materii co i w jakiej formie
> znajdzie się w Ac - zawsze jednak można próbowac polemizować z tym, w
> ostateczności w CDG (IHMO nie warto w tym przypadku). Osobiście nie miałem
> zamiaru zmieniać off/on oraz pozostałych tłumaczeń na ---/*** - dostosowałem
> się jednak do zdania RMa w tej materii.

Kloczkowi glupot nie odpuszczalem to i mmazur nie ma szans ;>

> W sumie nie miałem ochoty dalej ciągnąć tematu. Zrobiłem to tylko ze względu
> na to, że uważam Twoje i Pawła stwierdzenie pod adresem tłumacza jest
> krzywdzące.

Skoro tak to po co zmieniales? Jesli uwazasz ze tlumacznie bylo w
porzadku to trzeba bylo nie ruszac.

Janek