[AC] Plik /usr/share/xsessions/kde.desktop

Łukasz Nowak Lukasz w Nowak.eu.org
Pią, 12 Gru 2003, 00:23:46 CET

Witam,

Przeszukałem pobieżnie pld-devel-pl, nie znalazłem interesującego mnie
tematu, jeśli się jednak powtarzam, to przepraszam.

Sprawa jest dość prosta. Podczas instalacji PLD AC nie znalazłem
pakiety, który dostarcza plik /usr/share/xsessions/kde.desktop. Czy jest
jakiś powód dlaczego takiego pliku nie ma? Który posiadałby mniej więcej
taką zawartość:

[Desktop Entry]
Encoding=UTF-8
Name=KDE
Comment=KDE - test
Exec=startkde
TryExec=startkde
# no icon yet, only the top three are currently used
Icon=
Type=Application

Czy jakiś inny plik jest za to odpowiedzialny? A dokładnie za wybór
sesji przy logowaniu z GDMa (nie korzystam z KDMa/XDMa). Pliku
kde.desktop nie znalazłem też w SPEC/*.spec.

Pewnie coś źle robię, ale co? Nie ma takiego pliku????

Pozdrawiam,
Łukasz

--
Łukasz Nowak | Civilization starts with espresso...